tirsdag den 9. marts 2010

Kursus

Uh jeg har været på kursus i weekenden.
Her kunne vi lære at sy 12 forskellige hjerter
Disse kan både syes på maskine og over pap
Jeg nåede desværre kun 4. Men jeg synes nu at de er ret søde
Det første i øverste højre hjørne er Bow-tie teknik
Nr. to er skåret og zig-zagget samme og skåret på 4 måder
Nr. tre er Stained glass teknikken
Og den fjerde er med foldeteknik.
Vi havde det rigtig hyggeligt - lige som vi plejer.
En sund latter går vi jo aldrig galt i byen med VEL !!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Dine hjerter er da rigtig søde og så forskellige ;o)

    SvarSlet
  2. Ja det er altid sjovt at lære noget nyt.
    Jeg vil prøv at lave en toilettaske af teknikken i højre øverste.
    Men det går lige et stykke tid for vi er ved at renovere vores værelser og gang
    Tro mig ting tager tid
    vh Lone

    SvarSlet
  3. Flotte hjerter...sjovt man kan designe så mange slags hjerter..kunne være flot samlet i et hjertetæppe - så kan man få brugt alle sine røde rester.
    Knus, Helle

    SvarSlet