mandag den 1. marts 2010

Trist

I dag skulle jeg have været til jubilæum hos min gode kollega Sonja
Hun er desværre blevet syg så det hele er blevet aflyst. ØV ØV, havde ellers glædet mig til at skulle være med til at fejre hende.
Så kan jeg da tage til min dejlige quiltergruppe i stedet for.
Vi har nemlig haft udstilling så det glæder jeg mig meget til.
Her er nogle af de ting som jeg havde med

Dette er mit tæppe som rigtig varmt, det har flees på bagsiden









Dette er mit kattetæppe, som alle kan se når de kommer hos mig.
Det skulle gerne give det indtryk at man er velkommen








Dette er så vores nye borgmester som byder velkommen


 

1 kommentar:

  1. Ja, det er da noget træls noget, men sygdom kan man jo ikke gøre for.
    Glæder mig til en hyggelig eftermiddag hos Danehofquilterne! Det bliver spændende at høre de forskelliges kommentarer til udstillingen!

    SvarSlet